İstanbul İl Emniyet Müdürü Yıldız, yılbaşı için alınan tedbirleri denetledi
İstanbul İl Emniyet Müdürü Selami Yıldız, yılbaşı öncesinde Beyoğlu ve Şişli ilçelerinde yapılan güvenlik denetimlerini yerinde takip ederek, huzur ve güvenin sağlanması için 7/24 görev başında olduklarını belirtti.

