İçişleri Bakanı Yerlikaya'nın yeni yıl mesajı polis telsizinden okundu
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, emniyet personeline yönelik yeni yıl mesajını telsiz anonsuyla iletti. Mesajında, emniyet güçlerinin milletin huzuru ve güvenliği için gösterdiği özverili çalışmalarına teşekkür etti ve 2026 yılı için sağlık dilekleriyle onları onurlandırdı.

