Kontrolü kaybedip trafik levhalarına çarptı: 1 yaralı
İnegöl ilçesinde bir aracın sıkıştırması sonucu direksiyon hakimiyetini kaybeden otomobil, trafik levhalarına çarparak durdu. Sürücü hafif yaralandı ve epilepsi nöbeti geçirdi.
İnegöl ilçesinde bir aracın sıkıştırması sonucu direksiyon hakimiyetini kaybeden otomobil, trafik levhalarına çarparak durdu. Sürücü hafif yaralandı ve epilepsi nöbeti geçirdi.